- Centrum Medyczne Damiana Holding Sp. z o.o.
- Centrum Medyczne ENEL-MED S.A.
- FCM
- Comarch Healthcare S.A.
- LUX-MED Sp. z o.o.
- MEDICOVER Sp. z o.o.
- POLMED S.A.
- Asekuracja Sp. z o.o.
- TU Allianz Życie Polska S.A.
- TUiR Allianz Polska S.A.
- COMPENSA Towarzstwo Ubezpieczeń S.A.
- SIGNAL IDUNA Polska TU S.A.
- SIGNAL IDUNA Życie TU S.A.
- ICR Sp. z o.o.
- Saneo S.A.
- AWP Polska Spółka z o.o.
- Unimedi
- HMS
Zgłoszenia zapotrzebowania na receptę drogą mailową (informacja dla pacjentów Medicover)
- W naszym Centrum Medycznym istnieje możliwość zgłoszenia zapotrzebowania na receptę drogą mailową zgodnie z załączonym wzorem.
- Wypełnione zapotrzebowanie należy przesłać na adres: recepta@medicus.opole.pl
- Recepta może być wystawiona tylko i wyłącznie na leki, które były już wypisane przez lekarza w naszym Centrum Medycznym w ciągu ostatniego roku. Nie dotyczy recept na antykoncepcję.
- Lekarz po weryfikacji dokumentacji ma prawo odmówić wystawienia recepty lub zmniejszyć ilość wypisanych leków.
- Po wystawieniu recepty zostanie wygenerowany SMS od treści "Recepta" lub "Odmowa", w zależności od decyzji lekarza.
- Wystawienie recepty nastąpi do 3 dni od momentu zgłoszenia.
Pacjentów, którzy chcą korzystać z tej formy uzyskania recepty, a nie leczyli się dotychczas w naszym Centrum Medycznym, zapraszamy na wizytę u internisty z dokumentacją z dotychczasowego leczenia (ze szczególnym uwzględnieniem kart informacyjnych z leczenia szpitalnego, czy informacji dla lekarza POZ z poradni specjalistycznych).