
Jak skorzystać z porady telefonicznej:
- Nasze Placówki udzielają porad telefonicznych w wybranym zakresie.
- Teleporada komercyjna jest wykonywana przez lekarza po wcześniejszej rejestracji telefonicznej.
- Rejestracja sprawdzi prawo do ubezpieczenia Pacjenta, zweryfikuje prawidłowość podanych danych w systemie oraz przeprowadzi wstępny wywiad.
- Rejestracja przesyła pacjentowi e-maila z danymi niezbędnymi do sfinalizowania transakcji.
- Pacjent opłaca wizytę poprzez dokonanie przelewu na konto bankowe PZU Zdrowie SA Oddział Centra Medyczne w Opolu:
Bank PEKAO SA PL18 1240 6292 1111 0011 1609 0035
a potwierdzenie wpłaty przesyła do rejestracji na adres mailowy: receptynfz@medicus.opole.pl.
- W dniu dostarczenia (drogą mailową) potwierdzenia dokonania opłaty za teleporadę, rejestracja wystawi pacjentowi dokument potwierdzający zapłatę (faktura).
- Telefoniczna porada lekarska nie jest zwykłą rozmową pacjenta z lekarzem. Odbywa się ona przy pełnym dostępie lekarza do dokumentacji medycznej pacjenta.
- Jeżeli lekarz nie dysponuje dokumentacją pacjenta, ten jest zobowiązany do przesłania drogą mailową dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia porady.
- W ustalonym z rejestracją czasie, pacjent proszony jest o bycie dostępnym pod telefonem, zapewniając możliwość połączenia się lekarza (nie prowadzić innych rozmów).
- W przypadku, gdy lekarzowi nie udaje się dodzwonić do pacjenta w wyznaczonym czasie (podejmuje dwukrotną próbę), odnotowuje ten fakt w dokumentacji medycznej, podając dokładny czas dwukrotnie podjętych prób kontaktu telefonicznego.
- Za nieodbytą z winy pacjenta wizytę Oddział nie zwraca kosztów.
- Lekarz na podstawie rozmowy dokonuje w dokumentacji medycznej stosownych zapisów. Jeżeli istnieje potrzeba wystawia skierowanie, recepty oraz L4.
- Lekarz decyduje o trybie dalszego postępowania oraz leczeniu pacjenta.
Rejestracja teleporad pod numerem telefonu:
- 505 055 644 Placówka ul. Mickiewicza 1
- 513 103 473 Placówka Plac Piłsudskiego 5